Güncel Moda / Bakım / Makyaj / Boyalı ve Yıpranmış Saçlar İçin Bakım Önerileri

Boyalı ve Yıpranmış Saçlar İçin Bakım Önerileri

Saç Bakım Rutinim

saç bakımı

Evet bayanlar bugünkü konumuz yıpranmış saçlarımıza nasıl yardımcı olabiliriz .

Yıpranmış saçları en güzeli kestirmektir en iyi bakım gerçekten budur .

Genelde kıyamıyoruz saçlarımıza ve kesmek istemiyoruz yani kestirmeyi son çare olarak

görüyoruz . Saçlarımızı tam anlamıyla kurtaramayız ama en azından daha iyi görünmelerini

sağlayabiliriz .Ama buda tabi ki geçici olacaktır . İlla ki saçlarınızı kestirmeniz lazım benim

saçlarım küllü sarıydı ve çok yıpranmıştı zamanla ne kadar bakım yapsamda bir süre sonra buda

yeterli olmadı ve saçlarımı kestirmek zorunda kaldım . Kestirirken çok üzülmüştüm ama şimdi çok

mutluyum hiç pişman olmadım saç kesimimde gerçekten çok güzel oldu . Saçlarımın renginide

koyulaştırdım acı kahve tarzı bi renk oldu . Gri boya kullandım koyu kumralı gri ile karıştırarak

çok güzel küllü bi renk elde ettim .

saç bakım rutinim

 

Arkadaşlar saçlarımızı her gün yıkamak saçları gerçekten yıpratıyor neden derseniz

saçlarımızında yağa ihtiyacı var . İki günde bir saçlarınızı yıkamalısınız . Eğer saçlarınız çok 

kuruysa zor taranıyorsada mutlaka duştayken bir saç kremi kullanmalısınız . Ben durulanabilen

saç kremlerini daha çok seviyorum en azında saçımızda çok fazla ağırlık yapmıyor suyla akıtarak

hafifletebiliyoruz  . Duş sonrası kullanılan kremler saçlarımızda ağırlık yapıyor ve daha çabuk

yağlanmasına neden oluyor. Ben duş sonrası argan yağı ve dove un yeni serilerinden kırık

saçlar için olan serinin serumunu kullanıyorum . Gerçekten bu ürün saçlarınızın o püskül  püskül

‘süpürge’ görüntüsünü düzeltiyor ben çok memnunum ama her saçta farklı olabilir . Denemenizi

öneririm. Bence olabildiğince saçlarınızı boyatmamaya çalışın boyatırsanızda koyu yada sürekli

boyatmanızı gerektirmeyecek bir renge boyatın . Ombre yaptırabilirsiniz yada aralara ışıltı

balyaj attırabilirsiniz . Ama yine de açık renkler kullanıyorsanız sürekli bakım yaptırıp

kestireceksiniz. Saçlarınızı uzatmak istiyorsanızda soğan suyunu uygulayabilirsiniz .

Ben  bunu yapıyordum ve gerçekten başarılı . Normal kuru soğanı dilimleyip kaynatııyoruz ve

suyunu saçımıza uyguluyoruz . Haftada iki kere yeterli olacaktır . Bende çok koku yapmadı yani

öyle rahatsız olabileceğim kadar bi koku olmadı etrafa yayılmıyordu . Sizde deneyebilirsiniz .

Bence duşta kullanabileceğiniz bir kreminiz olsun ve ayda bir uygulayacağınızda iyi bir saç

maskeniz olsun . Kremlerinize çok para vermenize gerek yok normak düşük fiyatlı schwarzkopf

glisss ürünleri ya da elseve , dove , elidor benim en sevdiğim ucuz fiyatlı saç bakım ürünleri .

Ama maskenizi Sebastian , Kerastase , tony&guy gibi markalardan alırsanız daha iyi bir

sonuç elde edersiniz .benim favorim Sebastian markası. Zaten ayda bir kere kullanacağınız için

size baya baya yetecektir . Bide benim saçlarım çok dolaşıyor taranmıyor bunun içinde yine gliss

in sıvılaştırılmış kremlerini kullanıyorum . Şimdilik bu kadar yazdım ama mutlaka ilerleyen

zamanlarda daha detaylı bilgi vericem .Takipte kalın :)

Bugünkü şarkım Flyleaf-All Around Me <3

Yazar; Büşra

Öğrenciyim 21 yaşındayım ve makyaj konusunda oldukça bilgimin olduğuna inanıyorum . Bu yüzden elimden geldiğince sizleride bilgilendirmek istedim . Umarım yardımcı oluyorumdur . Yorumlarınızı bekliyorum . Takipte kalın <3

Sırada ki Moda Haberi

cf57d087205e17ade3b56b8143ab1859

BİRİSİ DANLA BİLİC Mİ DEDİ?

Danla Bilic denilince akla ilk gelen şeyin makyaj olması gerekirken çoğumuzun  aklına “Yalak” kelimesi geliyor. ...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir